Bestellen & betalen

Hier vind je antwoorden op veelgestelde vragen. Zit jouw vraag of antwoord er niet bij, neem dan gerust contact met ons op.

Bestellen & betalen

Hoe bestel ik een artikel bij Uitgeverij Coutinho?

Een artikel in je winkelmandje leggen

Zoek via de zoekbalk of via de webshop de uitgave die je wilt aanschaffen. Selecteer het artikel en klik op Bestellen. Het artikel ligt nu in je winkelmandje. Wil je nog verder winkelen? Dat kan! Het artikel blijft gewoon in je winkelmandje liggen. Als je meteen wilt afrekenen, klik dan op Doorgaan naar kassa.

 

Je bestelling controleren

Klik op Doorgaan naar Kassa om te betalen. Log in met je account. Heb je nog geen account? Dan kun je deze tijdens het bestelproces aanmaken. Je kunt ook zonder een account afrekenen.

Vul je gegevens in en kies een afleveradres.

 

Je bestelling betalen en afronden

Kies je verzendmethode en betaalmethode. Je kunt betalen met iDeal, Mastercard/visa, Sofort of Mistercash. Als je hebt betaald, krijg je een e-mail met de bestelbevestiging en de betaalbevestiging. 

Kan ik mijn bestelling naar een ander adres laten verzenden?

Ja, dat is mogelijk. Kies tijdens je bestelproces voor de optie Naar ander adres verzenden.

Op welke manieren kan ik betalen?

Je kunt betalen met iDeal, Mastercard/visa, Sofort of Mistercash. 

Ik wil mijn bestelling pas achteraf betalen. Kan dat?

Nee, dat is niet mogelijk. Je betaalt direct voor je artikel. Zodra de betaling is gedaan, zetten wij het bestelproces in gang. Als je een digitaal artikel hebt besteld, kun je daar na betaling direct mee aan de slag.

Tot wanneer kan ik mijn bestelling wijzigen?

Je kunt je bestelling tijdens je bestelproces nog aanpassen. Met het prullenbakicoontje kun je een bestelling verwijderen uit je winkelmandje. Je kunt ook het aantal artikelen aanpassen. Klik daarna op Winkelmandje bijwerken.

Kan ik een bestelling retourneren?

Ja, dat kan. Je kunt je artikel binnen 14 dagen retourneren. Het artikel moet in originele, ongeschonden staat verkeren. Je krijgt dan het aankoopbedrag retour.

Waar kan ik de status van mijn bestelling bekijken?

Log in op Mijn account. Onder Mijn gegevens vind je de status van je recente bestelling(en). Heb je zonder een account aan te maken een bestelling gedaan? Dan is het helaas niet mogelijk om de status van je bestelling te bekijken.

Waar vind ik informatie over mijn bestelling?

Log in op Mijn account. Onder Mijn gegevens vind je informatie over je bestelling(en). Heb je zonder een account aan te maken een bestelling gedaan? Dan is het helaas niet mogelijk om de status van je bestelling te bekijken.

Waar vind ik informatie over mijn factuur?

Log in bij Mijn account en klik op Mijn gegevens. Je ziet je recente bestellingen. Klik op Bestelling bekijken om de details van je bestelling en je factuur te bekijken.

Ik wil een zakelijke bestelling doen. Kan dat?

Ja, dat is mogelijk. Als je verbonden bent aan een bedrijf of instelling kun je in een keer een grote bestelling doen. Stuur hiervoor een e-mail naar info@coutinho.nl. De producten worden geleverd voorzien van een factuur. 

Ik wil bestellen op factuur. Kan dat?

Bestellen op factuur is alleen mogelijk als je een zakelijke bestelling doet.