Ik kom na het inloggen niet in het aanvraagformulier docentexemplaar, maar op mijn accountpagina

Dit heeft te maken met een tijdelijk probleem op onze site. We hebben een instructie gemaakt om het probleem te verhelpen.

Zie je het scherm hieronder na het inloggen bij het aanvragen van een docentexemplaar?

inlogscherm

  1. Sluit het geopende venster (klik rechtsboven op het kruisje);
  2. Klik na het sluiten van het venster rechtsboven op 'Account' en vervolgens op 'Uitloggen';
  3. Log opnieuw in;
  4. Zoek in de zoekbalk naar de gewenste uitgave en open de productpagina;
  5. Klik rechtsboven op 'Account'. Staat daar nog steeds 'Uitloggen'? Ververs dan de pagina (dit kan bijvoorbeeld door op de toets F5 te drukken);
  6. Klik nogmaals op de knop voor het aanvragen van een docentexemplaar;
  7. Log in;
  8. Nu verschijnt het aanvraagformulier.