Account maken & inloggen

Ik ben soms wel ingelogd en soms niet

Soms helpt het om opnieuw in te loggen of te wisselen van browser. Als dat niet werkt, dan kan het helpen je cookies te verwijderen. We leggen hieronder uit hoe je de cookies kunt verwijderen: 1. Toets tegelijk de volgende knoppen in om alle cookies...

Ik kan niet meer uitloggen

De enige oplossing hiervoor is het verwijderen van je cookies: 1. Toets tegelijk de volgende knoppen in om alle cookies te verwijderen: Windows: Ctrl + Shift + Del; Mac: Shift + Command + Backspace (of delete) Mac Safari: Command + , (open de privacy...

Ik ben ingelogd, maar kan niet meer bij mijn online studiemateriaal

Soms helpt het om opnieuw in te loggen of te wisselen van browser. Als dat niet werkt, dan kan het helpen je cookies te verwijderen. We leggen hieronder uit hoe je de cookies kunt verwijderen: 1. Toets tegelijk de volgende knoppen in om alle cookies...

Hoe maak ik een account aan?

Klik rechts boven in het scherm onder Account op Account aanmaken. Vul de gegevens in die nodig zijn om je account aan te maken: je e-mailadres (dat is je gebruikersnaam) en een zelf gekozen wachtwoord. Het wachtwoord moet bestaan uit minimaal 8 tekens en 3 verschillende symbolen. Klik daarna op Account aanmaken om het aanmaken van je account te voltooien. Je ontvangt een bevestigingsmail op het door jou opgegeven e-mailadres met daarin een link om je account te bevestigen.

Hoe log ik in?

Klik rechts boven in het scherm onder Account op Inloggen. Vul onder Inloggen je e-mailadres en je wachtwoord in. Klik op de knop Inloggen. Je bent nu ingelogd.

Ik krijg de melding 'Er is al een account met dit e-mailadres', wat moet ik doen?

Waarschijnlijk heb je al eerder een account aangemaakt met dit e-mailadres. Als dit inderdaad jouw e-mailadres is, klik dan op Wachtwoord vergeten? en vraag een nieuw wachtwoord aan. Je kunt dit doen bij Inloggen. Heb je nog niet eerder een account aangemaakt met dit e-mailadres? Neem contact op met onze klantenservice, we helpen je graag verder.

Ik ben mijn inloggegevens vergeten, wat moet ik doen?

Als je alleen je wachtwoord bent vergeten, klik dan op Wachtwoord vergeten? en vraag een nieuw wachtwoord aan. Je kunt dit doen bij Inloggen. Je ontvangt een e-mail met een link om je wachtwoord te wijzigen indien het e-mailadres bij ons bekend is. Ben je zowel je e-mailadres als je wachtwoord vergeten? Neem contact op met onze klantenservice, we helpen je graag verder.

Ik krijg de melding 'Controleer of je het juiste e-mailadres en wachtwoord gebruikt hebt en probeer het nog eens.', wat moet ik doen?

Je hebt geen account met dit e-mailadres of je wachtwoord is niet correct. Controleer of je je e-mailadres en wachtwoord juist hebt ingetypt. Ben je het e-mailadres van je account vergeten? Neem contact op met onze klantenservice, we helpen je graag verder.

Hoe wijzig ik mijn gegevens?

Log in met je Coutinho-account door rechtsboven onder Account op Inloggen te klikken. Na het inloggen kun je in jouw account je gegevens wijzigen. Je kunt je bezorg- en factuuradres wijzigen onder Adresgegevens. Je kunt hier ook extra adressen toevoegen. Onder Accountgegevens vind je jouw naam en e-maildres. Het is niet mogelijk je e-mailadres waarmee je inlogt aan te passen. Wel kun je hier je wachtwoord wijzigen.

Hoe wijzig ik mijn adres?

Log in met je Coutinho-account door rechtsboven onder Account op Inloggen te klikken. Na het inloggen kun je in jouw account je gegevens wijzigen. Je kunt je bezorg- en factuuradres wijzigen onder Adresgegevens. Je kunt hier ook extra adressen toevoegen.

Kan ik met één e-mailadres meerdere accounts aanmaken?

Nee, dit is niet mogelijk.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?

Klik onder Account op Inloggen. Klik in het inlogscherm op Wachtwoord vergeten? en voer je e-mailadres in. Je ontvangt een e-mail met een link om je wachtwoord te wijzigen indien het e-mailadres bij ons bekend is.

Ik heb een account aangemaakt, maar ontvang de bevestigingsmail niet. Wat moet ik doen?

Controleer je spambox (of Ongewenste e-mail/Reclame). Het zou kunnen dat de bevestigingsmail daarin is terechtgekomen. Nog geen e-mail gevonden? Dan is er iets misgegaan. Stuur een e-mail naar info@coutinho.nl met daarin het e-mailadres vermeld waarmee je een account wilt aanmaken. We lossen dit probleem dan zo snel mogelijk voor je op.