Bestellen & betalen

Hoe lang moet ik op mijn bestelde artikel wachten?

Als je een e-book of een code voor online studiemateriaal hebt aangeschaft, ontvang je na betaling de activeringscode per mail. Daarna kun je direct aan de slag. De levertijd van een boek bedraagt binnen Nederland 3 tot 4 werkdagen.

Hoe bestel ik een artikel bij Uitgeverij Coutinho?

Een artikel in je winkelmandje plaatsen Zoek via de zoekbalk of via de overzichtspagina’s van het studiemateriaal, de uitgave(n) die je wilt aanschaffen. Selecteer het artikel en klik op <strong>Toevoegen aan winkelmandje</strong>. Het artikel ligt...

Kan ik mijn bestelling naar een ander adres laten verzenden?

Ja, dat is mogelijk. Klik tijdens het bestelproces op <strong>Bewerken</strong> onder het adres en selecteer de optie <strong>Nieuw adres</strong>. Voer de gegevens van het nieuwe adres is en klik op <strong>Bijwerken</strong>.

Op welke manieren kan ik betalen?

Je kunt betalen met iDeal, MasterCard/Visa, Sofort of Bancontact/Mistercash.

Ik wil mijn bestelling pas achteraf betalen. Kan dat?

Nee, dat is niet mogelijk. Je betaalt direct voor je artikel. Zodra de betaling is gedaan, zetten wij het bestelproces in gang. Als je een digitaal artikel hebt besteld, kun je daar na betaling direct mee aan de slag.

Tot wanneer kan ik mijn bestelling wijzigen?

Je kunt je bestelling alleen tijdens het bestelproces nog aanpassen. Met het prullenbak-icoontje kun je een bestelling verwijderen uit je winkelmandje. Je kunt ook het aantal artikelen aanpassen.

Waar vind ik informatie over mijn bestelling?

Log in via <strong>Account</strong> en <strong>Inloggen</strong>. Onder <strong>Bestellingen</strong> vind je informatie over je bestelling(en). Als je zonder (het aanmaken van) een account een bestelling hebt geplaatst, dan is het helaas niet mogelijk...

Waar vind ik informatie over mijn factuur?

Log in op <strong>Mijn account</strong> en klik op <strong>Mijn gegevens</strong>. Je ziet je recente bestellingen. Klik op Bestelling bekijken om de details van je bestelling en je factuur te bekijken.

Ik wil een zakelijke bestelling doen. Kan dat?

Ja, dat is mogelijk. Als je verbonden bent aan een bedrijf of instelling kun je een zakelijke bestelling plaatsen. Stuur hiervoor een e-mail naar <a href="mailto:info@coutinho.nl">info@coutinho.nl</a>. De producten worden geleverd inclusief een factuur...

Ik wil bestellen op factuur. Kan dat?

Bestellen op factuur is alleen mogelijk als je een zakelijke bestelling doet.

Wat zijn de kosten voor een verzending naar het binnen- en het buitenland?

<strong>Verzending binnen Nederland</strong> Bestellingen binnen Nederland worden vanaf € 20,- gratis verzonden. Voor bestellingen binnen Nederland van een lager bedrag dan € 20,- wordt € 1,95 in rekening gebracht. <strong>Verzending buiten Nederland...

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Je bestelling wordt via PostNL bij je gekozen bezorgadres bezorgd.

Waar kan ik de status van mijn bestelling bekijken?

Log in met je Coutinho-account door rechtsboven onder <strong>Account</strong> op <strong>Bestellingen </strong>te klikken. Je komt vervolgens direct bij jouw bestellingen terecht. Als je al bent ingelogt kun je via jouw account-pagina naar de pagina...