Filteren

Studiemateriaal

Vind studiemateriaal passend bij jouw opleiding. Ben je docent? Vraag een docentexemplaar en aanvullend docentenmateriaal aan. Ben je student? Bestel je studieboeken direct met 5% studentenkorting.

3 producten

Producten per pagina
Van laag naar hoog sorteren
  1. Leren en veranderen

    Leren en veranderen

    • Ondertitel : Emotie, gedrag en denken
    • Auteurs : Sanneke Bolhuis
    • Druk : 4e druk
      Verschijningsjaar : 2016

    Veel professionals houden zich bezig met het beïnvloeden van anderen. Voor hen is het belangrijk om leer- en veranderprocessen bij anderen en bij zichzelf te begrijpen en erop in te kunnen spelen. Leren wordt vaak nog alleen geassocieerd met het leren vanuit een onderwijssituatie, terwijl veel lere…

    Bekijk product
  2. Basisboek neuromarketing

    Basisboek neuromarketing

    • Ondertitel : Neuro-onderzoek voor marketing- en communicatieprofessionals
    • Auteurs : Eveline van Zeeland
    • Druk : 1e druk
      Verschijningsjaar : 2016

    Basisboek neuromarketing geeft een kritische en wetenschappelijk onderbouwde inleiding in dit onderzoeksgebied. Het model De complementaire cirkel van marktonderzoek helpt studenten en professionals om neuro-onderzoek in het bredere geheel van onderzoeksmethodes te plaatsen. Er wordt beschreven wat neuromarketing is en waarom en wanneer het ingezet kan worden.

    Bekijk product
  3. DOCENT!

    DOCENT!

    • Ondertitel : Didactiek en praktijk in het hoger onderwijs
    • Auteurs : René van Kralingen, Walter Geerts
    • Druk : 1e druk
      Verschijningsjaar : 2015

    Lesgeven in het hoger onderwijs gaat veel verder dan alleen kennisoverdracht. Docenten worden geacht te kunnen prikkelen, spiegelen, belonen, afremmen én worden geacht creatieve interventies te bedenken. Ook wordt verwacht dat zij af kunnen stemmen in teams, nadenken over hun eigen loopbaan en als…

    Bekijk product

3 producten

Producten per pagina
Van laag naar hoog sorteren