Filteren
Economisch onderwijs

Economisch onderwijs

Het werkveld waar studenten zich na hun studie in gaan bevinden, is continu in beweging. Dat vraagt om studiemateriaal dat ze daadwerkelijk op de praktijk voorbereidt. Voor het hoger economisch onderwijs heeft Uitgeverij Coutinho een uiteenlopend aantal uitgaven beschikbaar. Basisboeken en inleidende uitgaven waar studenten gedurende hun hele studie van profiteren. Maar ook lesmateriaal dat toekomstig professionals ondersteunt in het ontwikkelen van de belangrijkste vaardigheden binnen hun vakgebied. Opleidingen als Bedrijfskunde, Commerciële economie, HBO-Rechten, Communicatie en HRM bieden we generieke en vakspecifieke boeken, inclusief docentenmateriaal en online studiemateriaal dat het lesgeven en opnemen van de informatie vergemakkelijkt én leuker maakt. Bekijk hieronder ons aanbod voor het hoger economisch onderwijs. 

5 producten

Producten per pagina
Van laag naar hoog sorteren
  1. Schrijven met effect

    Schrijven met effect

    • Ondertitel : Stijlcursus doeltreffend formuleren
    • Auteurs : Mariët Hermans
    • Druk : 5e druk
      Verschijningsjaar : 2014

    Hoe schrijf je een tekst die het gewenste effect heeft op de lezer? Hoe pak je schrijfwerk efficiënt aan? Hoe maak je van schrijven een leuke klus?…

    Bekijk product
  2. Expressiever en gemakkelijker spreken

    Expressiever en gemakkelijker spreken

    • Auteurs : Tilly Dinger, Margreet Smit, Coen Winkelman
    • Druk : 13e druk
      Verschijningsjaar : 2008

    Voor politici, leraren en toneelspelers, maar ook voor verkopers en vertegenwoordigers geldt dat het spreken een heel belangrijke rol speelt in hun activiteiten. Iedereen die er, beroepshalve of anderszins, belang bij heeft stil te staan bij zijn 'manier van spreken', vindt in dit boek een groot aan…

    Bekijk product
  3. Werkboek communicatieplanning

    Werkboek communicatieplanning

    • Ondertitel : Het communicatieplan: stappen, kernvragen en elementen
    • Auteurs : Peter 't Lam
    • Druk : 2e druk
      Verschijningsjaar : 2008

    Het Werkboek communicatieplanning gaat uit van het Centraal Schema Communicatieplanning. Op basis van dit schema wordt met behulp van veel praktijkvoorbeelden, kaderteksten, cases, oefeningen en hulpvragen stap voor stap duidelijk gemaakt hoe je een communicatieplan opstelt.

    Bekijk product
  4. Zakelijk schrijven

    Zakelijk schrijven

    • Auteurs : Judith ter Horst, Ad Molenaar
    • Druk : 1e druk
      Verschijningsjaar : 2006

    Hoe schrijf je een doeltreffende zakelijke tekst? Dit boek presenteert de kennis die nodig is om deze vraag te beantwoorden. De lezer leert effectief zakelijk te schrijven met behulp van casuïstiek, praktijkvoorbeelden en opdrachten om zelf stapsgewijs mee aan de gang te gaan.…

    Bekijk product
  5. Een bedrijfsblad maken

    Een bedrijfsblad maken

    • Ondertitel : Van idee tot realisatie
    • Auteurs : Rob Visser
    • Druk : 1e druk
      Verschijningsjaar : 2005

    Bedrijfsbladen vormen een essentieel onderdeel van de bedrijfscommunicatie, dat geldt zowel voor de interne als de externe communicatie. In Een bedrijfsblad maken wordt uiteengezet hoe die rol kan worden vormgegeven. In acht stappen wordt gewerkt van het eerste idee tot de uiteindelijke realisatie,…

    Bekijk product

5 producten

Producten per pagina
Van laag naar hoog sorteren