Filteren

Studiemateriaal

Vind studiemateriaal passend bij jouw opleiding. Ben je docent? Vraag een docentexemplaar en aanvullend docentenmateriaal aan. Ben je student? Bestel je studieboeken direct met 5% studentenkorting.

9 producten

Producten per pagina
Van laag naar hoog sorteren
  1. Chinees? 'n Makkie! Deel 4

    Chinees? 'n Makkie! Deel 4

    • Auteurs : Tin Chau Tsui, Sven Bosch
    • Druk : 2e druk
      Verschijningsjaar : 2022

    De communicatieve taalmethode Chinees? ’n Makkie! is speciaal ontwikkeld voor leerlingen in het voortgezet onderwijs. Met behulp van deze cursus maken leerlingen op een actieve manier kennis met het Mandarijn. De methode richt zich op alle vaardigheden. Spreken en luisteren komen uitgebreid aan bod en omdat het leren lezen en schrijven van de karakters een extra uitdaging is, wordt ook daar veel aandacht aan besteed.

    Bekijk product
  2. Chinees? 'n Makkie! Deel 3

    Chinees? 'n Makkie! Deel 3

    • Auteurs : Tin Chau Tsui, Sven Bosch
    • Druk : 2e druk
      Verschijningsjaar : 2021

    De communicatieve taalmethode Chinees? ’n Makkie! is speciaal ontwikkeld voor leerlingen in het voortgezet onderwijs. Met behulp van deze cursus maken leerlingen op een actieve manier kennis met het Mandarijn Chinees. De methode richt zich op alle vaardigheden.

    Bekijk product
  3. Chinees? 'n Makkie! Deel 2

    Chinees? 'n Makkie! Deel 2

    • Auteurs : Tin Chau Tsui
    • Druk : 2e druk
      Verschijningsjaar : 2019

    De communicatieve taalmethode Chinees? ’n Makkie! is speciaal ontwikkeld voor leerlingen in het voortgezet onderwijs. Met behulp van deze cursus maken leerlingen op een actieve manier kennis met het Mandarijn Chinees. De methode richt zich op alle vaardigheden.

    Bekijk product
  4. Chinees? 'n Makkie! deel 1

    Chinees? 'n Makkie! deel 1

    • Auteurs : Tin Chau Tsui
    • Druk : 2e druk
      Verschijningsjaar : 2019

    De communicatieve taalmethode Chinees? ’n Makkie! is speciaal ontwikkeld voor leerlingen in het voortgezet onderwijs. Met behulp van deze cursus maken leerlingen op een actieve manier kennis met het Mandarijn Chinees. De methode richt zich op alle vaardigheden.

    Bekijk product
  5. Basisboek neuromarketing

    Basisboek neuromarketing

    • Ondertitel : Neuro-onderzoek voor marketing- en communicatieprofessionals
    • Auteurs : Eveline van Zeeland
    • Druk : 1e druk
      Verschijningsjaar : 2016

    Basisboek neuromarketing geeft een kritische en wetenschappelijk onderbouwde inleiding in dit onderzoeksgebied. Het model De complementaire cirkel van marktonderzoek helpt studenten en professionals om neuro-onderzoek in het bredere geheel van onderzoeksmethodes te plaatsen. Er wordt beschreven wat neuromarketing is en waarom en wanneer het ingezet kan worden.

    Bekijk product
  6. Basiscursus Mandarijn Chinees

    Basiscursus Mandarijn Chinees

    • Ondertitel : Tekstboek
    • Auteurs : Xi Zeng
    • Druk : 2e druk
      Verschijningsjaar : 2016

    Op reis naar China – tot voor kort was dit een exotisch avontuur dat maar voor weinig mensen was weggelegd. Tegenwoordig ligt dat anders: steeds meer Europeanen gaan naar China voor vakantie, werk, sport of omdat ze Chinese (voor)ouders hebben. Geen wonder dat ook de belangstelling voor de Chinese…

    Bekijk product
  7. Chinees getoetst

    Chinees getoetst

    • Ondertitel : 250 oefenvragen op weg naar B1
    • Auteurs : Tin Chau Tsui, Xuan Hue Liu-Chau (m.m.v.)
    • Druk : 1e druk
      Verschijningsjaar : 2015

    Steeds meer mensen kiezen ervoor om Mandarijn Chinees te leren. Vanaf 2015-2016 kunnen vwo-scholieren er zelfs officieel eindexamen in doen. Hierdoor is er een grote behoefte aan oefenmateriaal ter voorbereiding op het examen.…

    Bekijk product
  8. Basisgrammatica Mandarijn Chinees

    Basisgrammatica Mandarijn Chinees

    • Auteurs : Xi Zeng
    • Druk : 1e druk
      Verschijningsjaar : 2014

    De belangstelling voor de Chinese taal neemt enorm toe en veel Nederlanders willen Chinees leren. Dit boek is geschreven vanuit een Nederlands perspectief en focust op de overeenkomsten en de verschillen tussen het Nederlands en het Chinees. Vanuit de overeenkomsten wordt het Chinees niet meer als z…

    Bekijk product
  9. De essentie van China

    De essentie van China

    • Ondertitel : Communicatie - Zakendoen - Marketing
    • Auteurs : Jeanne Boden
    • Druk : 2e druk
      Verschijningsjaar : 2012

    De essentie van China helpt mensen die China willen doorgronden op gang en biedt een leidraad voor iedereen die in interactie treedt met Chinezen.

    Bekijk product

9 producten

Producten per pagina
Van laag naar hoog sorteren