Filteren

Studiemateriaal

Vind studiemateriaal passend bij jouw opleiding. Ben je docent? Vraag een docentexemplaar en aanvullend docentenmateriaal aan. Ben je student? Bestel je studieboeken direct met 5% studentenkorting.

3 producten

Producten per pagina
Van laag naar hoog sorteren
  1. Basisboek neuromarketing

    Basisboek neuromarketing

    • Ondertitel : Neuro-onderzoek voor marketing- en communicatieprofessionals
    • Auteurs : Eveline van Zeeland
    • Druk : 1e druk
      Verschijningsjaar : 2016

    Basisboek neuromarketing geeft een kritische en wetenschappelijk onderbouwde inleiding in dit onderzoeksgebied. Het model De complementaire cirkel van marktonderzoek helpt studenten en professionals om neuro-onderzoek in het bredere geheel van onderzoeksmethodes te plaatsen. Er wordt beschreven wat neuromarketing is en waarom en wanneer het ingezet kan worden.

    Bekijk product
  2. OnderWijs met ICT

    OnderWijs met ICT

    • Ondertitel : Leren en lesgeven met technologie
    • Auteurs : Erik Bolhuis, Aike van der Hoeff (red.)
    • Druk : 1e druk
      Verschijningsjaar : 2013

    Op welke manier kunnen (beginnende) leraren technologie en ICT inzetten als hulpmiddel bij het leren, lesgeven en organiseren van onderwijs?…

    Bekijk product
  3. Goochelen met informatievaardigheden

    Goochelen met informatievaardigheden

    • Ondertitel : Een didactische aanpak
    • Auteurs : Peter den Hollander
    • Druk : 1e druk
      Verschijningsjaar : 2010

    In onze kennisintensieve samenleving neemt het aanbod van informatie voortdurend toe. Het is essentieel dat leerlingen de vaardigheden leren om die veelheid aan informatie te hanteren. Ze moeten de benodigde informatie kunnen opsporen, beoordelen en effectief en zorgvuldig gebruiken. Het onderwijs h…

    Bekijk product

3 producten

Producten per pagina
Van laag naar hoog sorteren