Filteren

Studiemateriaal

Vind studiemateriaal passend bij jouw opleiding. Ben je docent? Vraag een docentexemplaar en aanvullend docentenmateriaal aan. Ben je student? Bestel je studieboeken direct met 5% studentenkorting.

2 producten

Producten per pagina
Van laag naar hoog sorteren
  1. Het event als strategisch marketinginstrument

    Het event als strategisch marketinginstrument

    • Auteurs : Dorothé Gerritsen, Ronald van Olderen
    • Druk : 2e druk
      Verschijningsjaar : 2017

    Het event als strategisch marketinginstrument gaat over de manier waarop organisaties het event als marketinginstrument weten in te zetten om bezoekers te bereiken en te raken. Het verschaft inzicht in de strategische inzet van events aan de hand van marketingtheorieën, ondersteund met aansprekende praktijkvoorbeelden.

    Bekijk product
  2. Basisboek entertainmentmarketing

    Basisboek entertainmentmarketing

    • Ondertitel : Media, muziek, film, games en evenementen
    • Auteurs : Henk Penseel (red.)
    • Druk : 2e druk
      Verschijningsjaar : 2013

    Er zijn weinig marketinggebieden zo pluriform als de Nederlandse entertainmentsector. Basisboek entertainmentmarketing biedt een nagenoeg compleet overzicht van deze sector en hanteert hierbij marketing als rode draad.…

    Bekijk product

2 producten

Producten per pagina
Van laag naar hoog sorteren