Filteren
Economisch onderwijs

Economisch onderwijs

Het werkveld waar studenten zich na hun studie in gaan bevinden, is continu in beweging. Dat vraagt om studiemateriaal dat ze daadwerkelijk op de praktijk voorbereidt. Voor het hoger economisch onderwijs heeft Uitgeverij Coutinho een uiteenlopend aantal uitgaven beschikbaar. Basisboeken en inleidende uitgaven waar studenten gedurende hun hele studie van profiteren. Maar ook lesmateriaal dat toekomstig professionals ondersteunt in het ontwikkelen van de belangrijkste vaardigheden binnen hun vakgebied. Opleidingen als Bedrijfskunde, Commerciële economie, HBO-Rechten, Communicatie en HRM bieden we generieke en vakspecifieke boeken, inclusief docentenmateriaal en online studiemateriaal dat het lesgeven en opnemen van de informatie vergemakkelijkt én leuker maakt. Bekijk hieronder ons aanbod voor het hoger economisch onderwijs. 

3 producten

Producten per pagina
Van laag naar hoog sorteren
  1. Vaardigheden voor het samenwerken in teams

    Vaardigheden voor het samenwerken in teams

    • Auteurs : Jan Pieter van Oudenhoven, Hanneke Grutterink
    • Druk : 1e druk
      Verschijningsjaar : 2015

    Werken in teams is helemaal van nu. Meer dan ooit moeten medewerkers met elkaar communiceren en samenwerken. De nadruk ligt op het verbeteren van de effectiviteit van die samenwerking en op de interpersoonlijke aspecten van samenwerken. Dat geldt bijvoorbeeld in zorg en welzijn waar sterk wordt inge…

    Bekijk product
  2. Presentation Techniques

    Presentation Techniques

    • Auteurs : Manon van der Laaken, Bob van der Laaken
    • Druk : 2e druk
      Verschijningsjaar : 2013

    A research project is not finished until the results have been published. No matter how spectacular the findings, they only become relevant when they have been shared with others, for instance in a presentation at a conference. Students in Bachelor’s and Master’s programmes are expected to prese…

    Bekijk product
  3. Overtuigend presenteren

    Overtuigend presenteren

    • Auteurs : Mark Pluymaekers
    • Druk : 1e druk
      Verschijningsjaar : 2011

    Een presentatie is pas succesvol als de toehoorders na afloop iets doen met de informatie die ze gekregen hebben. Ze moeten je product kopen, je beleidsplan steunen, investeren in je idee of de resultaten van je onderzoek serieus nemen. Overtuigend presenteren beschrijft hoe je van je presentatie ee…

    Bekijk product

3 producten

Producten per pagina
Van laag naar hoog sorteren