Filter

Study material

Find all study materials for your courses. Lecturer? Request an inspection copy and/or supplementary teacher resources. Student? Order your textbooks here and get a 5% student discount.

4 Items

per page
Set Ascending Direction
  1. Profileer jezelf als sociaal werker

    Profileer jezelf als sociaal werker

    • Auteurs : Petra Verhagen, Marion van de Wijdeven
    • Druk : 1st edition
      Verschijningsjaar : 2020

    Profileer jezelf als sociaal werker helpt sociaal werkers overtuigend te verwoorden waar ze voor staan, waar ze goed in zijn, wat ze doen en wat de impact daarvan is. De uitgave wisselt theorie af met inspirerende praktijkvoorbeelden. De auteurs beschrijven hoe je stap voor stap bouwt aan een authentiek, persoonlijk en pakkend profileringsverhaal over jezelf als sociaal werker. Door het boek heen zijn ook persoonlijke verhalen van sociaal professionals opgenomen. 

    Show product
  2. Het event als strategisch marketinginstrument

    Het event als strategisch marketinginstrument

    • Auteurs : Dorothé Gerritsen, Ronald van Olderen
    • Druk : 2nd edition
      Verschijningsjaar : 2017

    Het event als strategisch marketinginstrument gaat over de manier waarop organisaties het event als marketinginstrument weten in te zetten om bezoekers te bereiken en te raken. Het verschaft inzicht in de strategische inzet van events aan de hand van marketingtheorieën, ondersteund met aansprekende praktijkvoorbeelden.

    Show product
  3. Basisboek marketingcommunicatie

    Basisboek marketingcommunicatie

    • Auteurs : Esther de Berg, Rutger Mackenbach (red.)
    • Druk : 3rd edition
      Verschijningsjaar : 2016

    Kiezen we voor sales promotions of sponsoring? Bereiken we onze doelgroep via televisie of Facebook? Basisboek marketingcommunicatie geeft een overzicht van alle instrumenten die een organisatie kan inzetten voor marketingcommunicatie. Daarbij worden nieuwe (online) en traditionele media geïntegreerd besproken.

    Show product
  4. Basisboek neuromarketing

    Basisboek neuromarketing

    • Ondertitel : Neuro-onderzoek voor marketing- en communicatieprofessionals
    • Auteurs : Eveline van Zeeland
    • Druk : 1st edition
      Verschijningsjaar : 2016

    Basisboek neuromarketing geeft een kritische en wetenschappelijk onderbouwde inleiding in dit onderzoeksgebied. Het model De complementaire cirkel van marktonderzoek helpt studenten en professionals om neuro-onderzoek in het bredere geheel van onderzoeksmethodes te plaatsen. Er wordt beschreven wat neuromarketing is en waarom en wanneer het ingezet kan worden.

    Show product

4 Items

per page
Set Ascending Direction