Filter

Study material

Find all study materials for your courses. Lecturer? Request an inspection copy and/or supplementary teacher resources. Student? Order your textbooks here and get a 5% student discount.

3 Items

per page
Set Ascending Direction
  1. Basisboek neuromarketing

    Basisboek neuromarketing

    • Ondertitel : Neuro-onderzoek voor marketing- en communicatieprofessionals
    • Auteurs : Eveline van Zeeland
    • Druk : 1st edition
      Verschijningsjaar : 2016

    Basisboek neuromarketing geeft een kritische en wetenschappelijk onderbouwde inleiding in dit onderzoeksgebied. Het model De complementaire cirkel van marktonderzoek helpt studenten en professionals om neuro-onderzoek in het bredere geheel van onderzoeksmethodes te plaatsen. Er wordt beschreven wat neuromarketing is en waarom en wanneer het ingezet kan worden.

    Show product
  2. OnderWijs met ICT

    OnderWijs met ICT

    • Ondertitel : Leren en lesgeven met technologie
    • Auteurs : Erik Bolhuis, Aike van der Hoeff (red.)
    • Druk : 1st edition
      Verschijningsjaar : 2013

    Op welke manier kunnen (beginnende) leraren technologie en ICT inzetten als hulpmiddel bij het leren, lesgeven en organiseren van onderwijs?…

    Show product
  3. Goochelen met informatievaardigheden

    Goochelen met informatievaardigheden

    • Ondertitel : Een didactische aanpak
    • Auteurs : Peter den Hollander
    • Druk : 1st edition
      Verschijningsjaar : 2010

    In onze kennisintensieve samenleving neemt het aanbod van informatie voortdurend toe. Het is essentieel dat leerlingen de vaardigheden leren om die veelheid aan informatie te hanteren. Ze moeten de benodigde informatie kunnen opsporen, beoordelen en effectief en zorgvuldig gebruiken. Het onderwijs h…

    Show product

3 Items

per page
Set Ascending Direction