Filter

Study material

Find all study materials for your courses. Lecturer? Request an inspection copy and/or supplementary teacher resources. Student? Order your textbooks here and get a 5% student discount.

2 Items

per page
Set Ascending Direction
  1. Het event als strategisch marketinginstrument

    Het event als strategisch marketinginstrument

    • Auteurs : Dorothé Gerritsen, Ronald van Olderen
    • Druk : 2nd edition
      Verschijningsjaar : 2017

    Het event als strategisch marketinginstrument gaat over de manier waarop organisaties het event als marketinginstrument weten in te zetten om bezoekers te bereiken en te raken. Het verschaft inzicht in de strategische inzet van events aan de hand van marketingtheorieën, ondersteund met aansprekende praktijkvoorbeelden.

    Show product
  2. Basisboek entertainmentmarketing

    Basisboek entertainmentmarketing

    • Ondertitel : Media, muziek, film, games en evenementen
    • Auteurs : Henk Penseel (red.)
    • Druk : 2nd edition
      Verschijningsjaar : 2013

    Er zijn weinig marketinggebieden zo pluriform als de Nederlandse entertainmentsector. Basisboek entertainmentmarketing biedt een nagenoeg compleet overzicht van deze sector en hanteert hierbij marketing als rode draad.…

    Show product

2 Items

per page
Set Ascending Direction