Filter

Study material

Find all study materials for your courses. Lecturer? Request an inspection copy and/or supplementary teacher resources. Student? Order your textbooks here and get a 5% student discount.

Page

11-14 of 14 items

per page
Set Ascending Direction
  1. Tekstzinnig

    Tekstzinnig

    • Ondertitel : Kritisch denken, zoeken en schrijven in het hbo
    • Auteurs : Ank van Heur, Brigit Kolen
    • Druk : 1st edition
      Verschijningsjaar : 2019

    Tekstzinnig helpt studenten stapsgewijs door het (academisch) schrijfproces heen, van informatie zoeken tot die informatie in een zakelijke tekst gieten. Met dit boek leert de student hoe zoekmachines werken, hoe bronnen op betrouwbaarheid beoordeeld kunnen worden en hoe informatie uit die bronnen correct weergegeven kan worden in een tekst zonder (per ongeluk) onrechtmatig werk van anderen te kopiëren. Het boek helpt ook met de meest gemaakte fouten in formulering, stijl en spelling. 

    Show product
  2. Handboek academisch schrijven

    Handboek academisch schrijven

    • Ondertitel : In stappen naar een essay, paper, artikel, scriptie, proefschrift
    • Auteurs : Joy de Jong
    • Druk : 2nd edition
      Verschijningsjaar : 2018

    Handboek academisch schrijven geeft inzicht in de mechanismen van academisch denken, academisch schrijven en academische teksten. De auteur bespreekt de aanpak van kleine schrijfopdrachten zoals essays en korte papers, maar ook van grote schrijftaken zoals bachelor- en masterscripties, artikelen en proefschriften. Het boek volgt de activiteiten van een academisch schrijfproces: oriënteren op de opdracht, een plan maken en het schrijven zelf.

    Show product
  3. Academic Writing in English

    Academic Writing in English

    • Ondertitel : A Process-Based Approach
    • Auteurs : Janene van Loon, Arnoud Thüss, Nicole Schmidt, Kevin Haines
    • Druk : 3rd edition
      Verschijningsjaar : 2018

    For second-language writers, academic writing in English can be very challenging. Non-native English students can apply structural, linguistic and stylistic skills and strategies, to help them produce English academic texts. This book aims to increase learners’ awareness and understanding of these…

    Show product
  4. Basisboek neuromarketing

    Basisboek neuromarketing

    • Ondertitel : Neuro-onderzoek voor marketing- en communicatieprofessionals
    • Auteurs : Eveline van Zeeland
    • Druk : 1st edition
      Verschijningsjaar : 2016

    Basisboek neuromarketing geeft een kritische en wetenschappelijk onderbouwde inleiding in dit onderzoeksgebied. Het model De complementaire cirkel van marktonderzoek helpt studenten en professionals om neuro-onderzoek in het bredere geheel van onderzoeksmethodes te plaatsen. Er wordt beschreven wat neuromarketing is en waarom en wanneer het ingezet kan worden.

    Show product
Page

11-14 of 14 items

per page
Set Ascending Direction