Studiemateriaal
Vind studiemateriaal passend bij jouw opleiding. Ben je docent? Vraag een docentexemplaar en aanvullend docentenmateriaal aan. Ben je student? Bestel je studieboeken direct met 5% studentenkorting.
-
Schrijven voor de wetenschap
-
Ondertitel : Academisch redeneren, structureren, formuleren en reviseren
-
Druk : 1e drukVerschijningsjaar : 2019
Schrijven voor de wetenschap biedt kennis over de manier waarop wetenschappers redeneren en hoe academische teksten in elkaar zitten. Het boek geeft tips om gedachten samenhangend op het beeldscherm te krijgen, gaat in op veelvoorkomende stijlfouten en biedt manieren om deze op te lossen. Met de code in dit boek heb je toegang tot de uitgebreide e-learning.
Bekijk product -
-
Effective Strategies for Academic Writing
-
Ondertitel : Essay | Paper | Thesis | Journal | Article | Bachelor | Master | Phd
-
Druk : 1e drukVerschijningsjaar : 2017
Writing a proper scientific text is not an easy job. Academic reality is complex, and text requirements differ per discipline and per writing task. Then there is your research, the basis for your text, which also demands attention.…
Bekijk product -
-
Schrijfgids voor Social Work
-
Druk : 1e drukVerschijningsjaar : 2016
In het sociaal werk schrijf je niet alleen óver cliënten, maar ook voor en met cliënten. Hoe en wat je schrijft, bepaalt het inhoudelijke effect van de tekst en hoe je je profileert als deskundig professional. Een doeltreffende tekst is leesbaar, kort, bondig en correct geschreven. De Schrijfgids…
Bekijk product -
-
Kritisch denken & schrijven
-
Ondertitel : Van onderzoeksvraag naar wetenschappelijke tekst
-
Druk : 1e drukVerschijningsjaar : 2016
LET OP! In juli 2023 verschijnt een herziene versie van Kritisch denken & schrijven.…
Bekijk product -
-
Basisboek neuromarketing
-
Ondertitel : Neuro-onderzoek voor marketing- en communicatieprofessionals
-
Druk : 1e drukVerschijningsjaar : 2016
Basisboek neuromarketing geeft een kritische en wetenschappelijk onderbouwde inleiding in dit onderzoeksgebied. Het model De complementaire cirkel van marktonderzoek helpt studenten en professionals om neuro-onderzoek in het bredere geheel van onderzoeksmethodes te plaatsen. Er wordt beschreven wat neuromarketing is en waarom en wanneer het ingezet kan worden.
Bekijk product -