Filter
Economics

Economics

After graduation, students will start working in a continuously changing work-field. Study materials need to prepare them for this. In the field of economics and law Uitgeverij Coutinho offers materials on diverse subjects: introductory textbooks as well as publications on specific skill practice. Our materials are suited for Universities of Applied Sciences: Business Administration, Commercial Economics, Communication and HRM. Most study materials come with supplementary teacher resources and online extra’s to enhance learning and to make learning more enjoyable. Check the following overview and find all publications on your subject.

3 Items

per page
Set Ascending Direction
  1. Culturele waarden en communicatie in internationaal perspectief

    Culturele waarden en communicatie in internationaal perspectief

    • Auteurs : Marinel Gerritsen, Marie-Thérèse Claes
    • Druk : 4th edition
      Verschijningsjaar : 2017

    Cultuur en communicatie zijn zo nauw met elkaar verweven dat cultuurverschillen automatisch leiden tot verschillen in communicatie. In Culturele waarden en communicatie wordt een overzicht gegeven van actuele theorieën over cultuurverschillen en de verschillen in verbale en non-verbale communicatie die daaruit voortvloeien. Het uitgangspunt van de uitgave is een vergelijking tussen Nederland en Vlaanderen, die wel dezelfde taal maar niet dezelfde cultuur hebben.

    Show product
  2. Effectief samenwerken in interculturele teams

    Effectief samenwerken in interculturele teams

    • Auteurs : Herman Blom, Peter Prud'homme van Reine
    • Druk : 1st edition
      Verschijningsjaar : 2016

    De globalisering maakt het Nederlandse bedrijfsleven steeds internationaler. Het is dus heel waarschijnlijk dat (toekomstige) professionals aan de slag gaan in interculturele teams. Als voorbereiding hierop is het ontwikkelen van interculturele competenties van essentieel belang. Effectief samenwerken in interculturele teams behandelt deze interculturele competenties.

    Show product
  3. Basisboek neuromarketing

    Basisboek neuromarketing

    • Ondertitel : Neuro-onderzoek voor marketing- en communicatieprofessionals
    • Auteurs : Eveline van Zeeland
    • Druk : 1st edition
      Verschijningsjaar : 2016

    Basisboek neuromarketing geeft een kritische en wetenschappelijk onderbouwde inleiding in dit onderzoeksgebied. Het model De complementaire cirkel van marktonderzoek helpt studenten en professionals om neuro-onderzoek in het bredere geheel van onderzoeksmethodes te plaatsen. Er wordt beschreven wat neuromarketing is en waarom en wanneer het ingezet kan worden.

    Show product

3 Items

per page
Set Ascending Direction