Filter
Economics

Economics

After graduation, students will start working in a continuously changing work-field. Study materials need to prepare them for this. In the field of economics and law Uitgeverij Coutinho offers materials on diverse subjects: introductory textbooks as well as publications on specific skill practice. Our materials are suited for Universities of Applied Sciences: Business Administration, Commercial Economics, Communication and HRM. Most study materials come with supplementary teacher resources and online extra’s to enhance learning and to make learning more enjoyable. Check the following overview and find all publications on your subject.

5 Items

per page
Set Ascending Direction
  1. Schrijven met effect

    Schrijven met effect

    • Ondertitel : Stijlcursus doeltreffend formuleren
    • Auteurs : Mariët Hermans
    • Druk : 5th edition
      Verschijningsjaar : 2014

    Hoe schrijf je een tekst die het gewenste effect heeft op de lezer? Hoe pak je schrijfwerk efficiënt aan? Hoe maak je van schrijven een leuke klus?…

    Show product
  2. Expressiever en gemakkelijker spreken

    Expressiever en gemakkelijker spreken

    • Auteurs : Tilly Dinger, Margreet Smit, Coen Winkelman
    • Druk : 13th edition
      Verschijningsjaar : 2008

    Voor politici, leraren en toneelspelers, maar ook voor verkopers en vertegenwoordigers geldt dat het spreken een heel belangrijke rol speelt in hun activiteiten. Iedereen die er, beroepshalve of anderszins, belang bij heeft stil te staan bij zijn 'manier van spreken', vindt in dit boek een groot aan…

    Show product
  3. Werkboek communicatieplanning

    Werkboek communicatieplanning

    • Ondertitel : Het communicatieplan: stappen, kernvragen en elementen
    • Auteurs : Peter 't Lam
    • Druk : 2nd edition
      Verschijningsjaar : 2008

    Het Werkboek communicatieplanning gaat uit van het Centraal Schema Communicatieplanning. Op basis van dit schema wordt met behulp van veel praktijkvoorbeelden, kaderteksten, cases, oefeningen en hulpvragen stap voor stap duidelijk gemaakt hoe je een communicatieplan opstelt.

    Show product
  4. Zakelijk schrijven

    Zakelijk schrijven

    • Auteurs : Judith ter Horst, Ad Molenaar
    • Druk : 1st edition
      Verschijningsjaar : 2006

    Hoe schrijf je een doeltreffende zakelijke tekst? Dit boek presenteert de kennis die nodig is om deze vraag te beantwoorden. De lezer leert effectief zakelijk te schrijven met behulp van casuïstiek, praktijkvoorbeelden en opdrachten om zelf stapsgewijs mee aan de gang te gaan.…

    Show product
  5. Een bedrijfsblad maken

    Een bedrijfsblad maken

    • Ondertitel : Van idee tot realisatie
    • Auteurs : Rob Visser
    • Druk : 1st edition
      Verschijningsjaar : 2005

    Bedrijfsbladen vormen een essentieel onderdeel van de bedrijfscommunicatie, dat geldt zowel voor de interne als de externe communicatie. In Een bedrijfsblad maken wordt uiteengezet hoe die rol kan worden vormgegeven. In acht stappen wordt gewerkt van het eerste idee tot de uiteindelijke realisatie,…

    Show product

5 Items

per page
Set Ascending Direction