Filter
Economics

Economics

After graduation, students will start working in a continuously changing work-field. Study materials need to prepare them for this. In the field of economics and law Uitgeverij Coutinho offers materials on diverse subjects: introductory textbooks as well as publications on specific skill practice. Our materials are suited for Universities of Applied Sciences: Business Administration, Commercial Economics, Communication and HRM. Most study materials come with supplementary teacher resources and online extra’s to enhance learning and to make learning more enjoyable. Check the following overview and find all publications on your subject.

5 Items

per page
Set Ascending Direction
  1. Basisboek managementvaardigheden

    Basisboek managementvaardigheden

    • Ondertitel : Van zelfkennis naar leiderschap
    • Auteurs : Wouter Fioole, Debora van Wely
    • Druk : 1st edition
      Verschijningsjaar : 2019

    Basisboek managementvaardigheden introduceert de belangrijkste managementtheorieën en biedt werkvormen om managementvaardigheden te trainen. De uitgave bespreekt essentiële vaardigheden voor leidinggevenden, zoals het motiveren van medewerkers en het omgaan met conflicten. Ook laat deze uitgave het belang zien van zelfkennis van de manager en de context waarin gewerkt wordt.

    Show product
  2. Effectief besturen van vrijwilligersorganisaties

    Effectief besturen van vrijwilligersorganisaties

    • Ondertitel : Een praktische gids
    • Auteurs : Tim 'S Jongers
    • Druk : 1st edition
      Verschijningsjaar : 2018

    Een organisatie die met vrijwilligers werkt moet van alle markten thuis zijn. Een gezond financieel beleid, anticiperen op wet- en regelgeving, vrijwilligers aansturen en nieuwe vrijwilligers werven zijn daar maar enkele voorbeelden van.Effectief besturen van vrijwilligersorganisaties behandelt alle…

    Show product
  3. Het event als strategisch marketinginstrument

    Het event als strategisch marketinginstrument

    • Auteurs : Dorothé Gerritsen, Ronald van Olderen
    • Druk : 2nd edition
      Verschijningsjaar : 2017

    Het event als strategisch marketinginstrument gaat over de manier waarop organisaties het event als marketinginstrument weten in te zetten om bezoekers te bereiken en te raken. Het verschaft inzicht in de strategische inzet van events aan de hand van marketingtheorieën, ondersteund met aansprekende praktijkvoorbeelden.

    Show product
  4. Basisboek neuromarketing

    Basisboek neuromarketing

    • Ondertitel : Neuro-onderzoek voor marketing- en communicatieprofessionals
    • Auteurs : Eveline van Zeeland
    • Druk : 1st edition
      Verschijningsjaar : 2016

    Basisboek neuromarketing geeft een kritische en wetenschappelijk onderbouwde inleiding in dit onderzoeksgebied. Het model De complementaire cirkel van marktonderzoek helpt studenten en professionals om neuro-onderzoek in het bredere geheel van onderzoeksmethodes te plaatsen. Er wordt beschreven wat neuromarketing is en waarom en wanneer het ingezet kan worden.

    Show product
  5. Basisboek eventmanagement

    Basisboek eventmanagement

    • Ondertitel : Van concept naar realisatie
    • Auteurs : Gabriëlle Kuiper, Danique Kamp
    • Druk : 2nd edition
      Verschijningsjaar : 2015

    Een goed event creëert aandacht voor een bedrijf of organisatie, laat mensen samenkomen, zorgt voor verrassing en geeft betekenis. Basisboek eventmanagement bevat alle benodigde kennis voor de (toekomstige) eventmanager. Zo worden de kernkwaliteiten van de eventmanager beschreven en komen onder andere de financiële en juridische aspecten van eventmanagement aan de orde. Ook is er aandacht voor onder andere festivalisering, social media en businessmodellen. 

    Show product

5 Items

per page
Set Ascending Direction