Filter
Economics

Economics

After graduation, students will start working in a continuously changing work-field. Study materials need to prepare them for this. In the field of economics and law Uitgeverij Coutinho offers materials on diverse subjects: introductory textbooks as well as publications on specific skill practice. Our materials are suited for Universities of Applied Sciences: Business Administration, Commercial Economics, Communication and HRM. Most study materials come with supplementary teacher resources and online extra’s to enhance learning and to make learning more enjoyable. Check the following overview and find all publications on your subject.

3 Items

per page
Set Ascending Direction
  1. Leisure!

    Leisure!

    • Ondertitel : Inleiding in de vrije tijd
    • Auteurs : Martijn Mulder
    • Druk : 3rd edition
      Verschijningsjaar : 2019

    Leisure! geeft een helder en toegankelijk overzicht van ons vrijetijdsgedrag en de leisuresector, een sector die uiterst dynamisch is en waarin hypes elkaar razend snelopvolgen. Het studiemateriaal biedt (toekomstig) professionals in dit werkveld een houvast om de dynamiek te begrijpen en te analyseren en om in te spelen op veranderingen in vraag, aanbod en beleid.

    Show product
  2. Basisboek managementvaardigheden

    Basisboek managementvaardigheden

    • Ondertitel : Van zelfkennis naar leiderschap
    • Auteurs : Wouter Fioole, Debora van Wely
    • Druk : 1st edition
      Verschijningsjaar : 2019

    Basisboek managementvaardigheden introduceert de belangrijkste managementtheorieën en biedt werkvormen om managementvaardigheden te trainen. De uitgave bespreekt essentiële vaardigheden voor leidinggevenden, zoals het motiveren van medewerkers en het omgaan met conflicten. Ook laat deze uitgave het belang zien van zelfkennis van de manager en de context waarin gewerkt wordt.

    Show product
  3. Basisboek neuromarketing

    Basisboek neuromarketing

    • Ondertitel : Neuro-onderzoek voor marketing- en communicatieprofessionals
    • Auteurs : Eveline van Zeeland
    • Druk : 1st edition
      Verschijningsjaar : 2016

    Basisboek neuromarketing geeft een kritische en wetenschappelijk onderbouwde inleiding in dit onderzoeksgebied. Het model De complementaire cirkel van marktonderzoek helpt studenten en professionals om neuro-onderzoek in het bredere geheel van onderzoeksmethodes te plaatsen. Er wordt beschreven wat neuromarketing is en waarom en wanneer het ingezet kan worden.

    Show product

3 Items

per page
Set Ascending Direction